понеделник, 16 декември 2013 г.

Къде е Коледното настроение ?

Остават само 9 дена до най-светлия празник в годината - Коледа. Странно, тази година нямам абсолютно никакво Коледно настроение. Може би е заради факта, че нищо не е както предишните Коледи - промените не ми действат добре очевидно. На всичкото отгоре, моя любим компютър реши, че не му се бачка и почва да забива или просто да проплаква за преинсталация. Не знам какво му става, но няма да му се размине. Дотогава, съм заклещена на лаптопа на баща ми, който изобщо не е чувал за прослувутите ми любимци - PhotoScape и PhotoShop. Ще го караме някакси ... Но компютърът не е единствения с проблеми - по-скоро аз съм..  И елхата си украсих, и коледни песнички си изтеглих, и коледни рецепти намерих, и почти всяка вечер минавам през коледната украса на центъра ... Но не! Нещо ми се е бъгнало :д  Гадното е, че единствения начин да си оправя настроението е да фрасна някого и да го изгоня от някъде .. Ама това си остава само в нереалния свят ... А дотогава да ви share-на няколко снимки от Коледната елха вкъщи, която за първа година не ми вкара това прослувуто коледно настроение ...






Няма коментари:

Публикуване на коментар